• Home
  • כל הארץ
  • פילאטיס – המפתח הסודי לבריאות ואיכות חיים

פילאטיס – המפתח הסודי לבריאות ואיכות חיים

Image
0שיתופים

האם חיפשת דרך לשפר את הכושר, הגמישות ואיכות החיים שלך מבלי להזיק לגוף? הפילאטיס עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך.
הפילאטיס, שפותחה על ידי ג’וזף פילאטיס לפני כמאה שנה, הפכה לאחת השיטות הפופולריות ביותר לאימון גופני בעולם. ויש לכך סיבות טובות.בניגוד לפעילות גופנית מסורתית כמו ריצה או הרמת משקולות, הפילאטיס מתמקדת בעיקר בחיזוק שרירי הליבה, שיווי משקל, גמישות, נשימה וקואורדינציה.

אימוני הפילאטיס בנויים בצורה הדרגתית ומאוזנת, שמאפשרת חיזוק הגוף מבפנים החוצה ושיפור הבריאות מבלי להעמיס יתר על המפרקים והשרירים.אחד היתרונות הבולטים של הפילאטיס היא מניעת פציעות וכאבים כתוצאה מעומס יתר. בניגוד להרמת משקולות או ריצה, הסיכון לפציעות בפילאטיס נמוך מאוד.

כתוצאה מאימוני הפילאטיס אנשים רבים מדווחים על שיפור משמעותי ביציבה, שיווי משקל, טווח תנועה במפרקים, כוח שרירי ליבה, גמישות ויכולות גופניות כלליות.מחקרים מראים כי אימוני פילאטיס סדירים תורמים לחיזוק מערכת שלד-שריר, מפחיתים כאבי גב תחתון וצוואר, משפרים תפקוד ריאות ולב, ואף מסייעים בהורדת לחץ דם גבוה.

בנוסף, הפילאטיס ידועה כשיטה מצוינת לשיפור איכות השינה, הפחתת דיכאון וחרדה, העלאת רמות האנרגיה ואף שיפור הזיכרון ותפקודים קוגניטיביים אחרים.לכן, בין אם מדובר בצעירים או מבוגרים, בריאים או עם בעיות בריאותיות, הפילאטיס היא אחת הדרכים הטובות והבטוחות ביותר לשיפור הבריאות, הכושר ואיכות החיים על פני טווח ארוך.

עוד בנושא

שיעורי פילאטיס ברמת גן

התחזקות וגמישות – שיעורי הפילאטיס שינו את חיי הפילאטיס הוא שיטת אימון שמתמקדת בחיזוק שרירי…

Read More

פילאטיס בפלורנטין

סטודיו נעים פלורנטין כתובת:הרב ידידה פרנקל 30 , תל אביבטלפון: 03-518-8998 פילאטיס בויטאל כתובת: חיים…

Read More
Scroll to Top